Tarina – OpenTaxin takana
Lue miten syntyi idea alustasta, joka muuttaa taksipalvelua
Uusi taksilaki
2018 voimaan tullut uusi laki liikenteen palveluista, kansan nimeämä taksilaki, sekoitti taksimarkkinat ja toi esille kaikki ne lieveilmiöt, joita ennakoitiin: taksien saatavuus heikenee, hinnat nousevat, henkilöturvallisuus vähenee ja harmaa talous kasvaa taksiliiketoiminnassa.
Idea Opentaxista syntyi, kun pohdimme ratkaisua uuden taksilain tuomiin ongelmiin. Halusimme kehittää sellaisen taksipalvelun, joka arkipäiväistää taksinkäyttöä ja jossa on huomioitu molemmat kuljetuksen osapuolet, niin asiakas kuin taksiyrittäjät.
Liity mukaan muuttamaan suomalaista taksipalvelua
OpenTaxi on valtakunnallinen, avoin ja ilmainen taksikyytien kauppapaikka. Sovelluksella kysyt helposti taksimatkasi hinnan alueella olevilta kuljettajilta.
Palvelu lisää taksien saatavuutta, luotettavuutta ja turvallisuutta sekä vähentää liikenteen ympäristöpäästöjä.
Kuljetusyrittäjien liiketoiminnan kannattavuutta lisäävät tyhjänä ajon minimointi ja paluukyytien saatavuus vieraillakin paikkakunnilla.
Sovellus on nyt ladattavissa IOS ja Android – laitteille.
Suomalaisen Työn Liitto on myöntänyt OpenTaxi palvelulle Avainlippu-merkin.
Valmis ratkaisu, nopea käyttöönotto
OpenTaxi on valmis sovellus, joka voidaan nopeasti mukauttaa yrityksesi brändi-ilmeen mukaiseksi ja integroida olemassa olevaan taksivälitysjärjestelmään. Pienillä muutoksilla voit hyödyntää sovellusta ilman laajaa kehitysprosessia, jolloin saat tuloksia nopeasti ja vaivattomasti.
OpenTaxi-sovellus voi vähentää puhelinvälityksen työkuormaa jopa 50%, kun asiakkaat siirtyvät käyttämään helppokäyttöistä mobiilisovellusta taksin tilaamiseen. Tämä vapauttaa resursseja ja pienentää henkilöstökustannuksia, parantaen samalla toimintasi tehokkuutta.
White Label -sovellus
OpenTaxi on valmis white label -taksisovellus, jonka avulla voit tarjota yrityksesi brändin mukaisen mobiiliratkaisun nopeasti ja kustannustehokkaasti. Asiakkaat voivat tilata ja maksaa matkat suoraan sovelluksen kautta, mikä parantaa käyttökokemusta ja vapauttaa resursseja. Lisäksi kaikki käyttäjädata on yrityksesi käytössä, mikä mahdollistaa palvelun kehittämisen ja paremman asiakasymmärryksen.